PRAKTIK DAG 2

Trodde jag skulle explodera imorse när jag kom till praktiken. Kom dit och såg att bilarna inte var där men tänkte inte så mkt på det utan gick in men det var stängt överallt! gick till baksidan och det var stängt. Jag fick typ sådär mega panik så fick in genom entren där jag kunde sitta på en stol.. 
Sen kommer en brud och säger att jag kan gå genom baren och så för att byta om så gjorde det, och det var inte en enda kotte där! Bytte om och satte mig på en stol i köket wie fett roligt! Sen efter en stund kom en kille som jobabr i  köket han hade visst försovit sej, den andre kocken hade gjort det samma och bossen ja han va borta hah. Eftersom det är stängt denna vecka för hotell människor så är det ingen mat som ska göras så jag va ut aohc jobbade idag! Kändes riktigt roligt faktiskt! Jag och brudarna som är hel sköna fixade ved vilket itne så det lättaste för dom hade fått för mkt beställning och ja det va kaos! Så vi fick bygga vårt egna vedföråd vilket inte va det lättaste men skit roligt var det i allfall! Även fick jag städa grönsaksrummet och där man styckar och så wie! Nu är det inte praktik förns om två veckor vilket ska bli lite skönt heh ja det va min dag det puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback