PRAKTIK DAG 1

Hej, sitter nu i vardagsrummet helt alone och kollar på Familjen annorlunda. Tänkt att ha massa barn typ 8 sycken, skulle aldrig palla med så många. Idag avr det i allafall första dagen på praktiken vilket va helt ärligt skärmmande. Jag är ju inte på ngt dagis där alla är snälla och kraven inte är så höga på maten utab är på Körunda golf & konferns hotell. Där lagas det mat till hur många som helst och inte köttbullar utan fina fiskar och så. Men dagen gick bra jag märkte vilket skönt gäng det var men kommer nog ta ett tag innan jag vågar slappna av mer liksom. Eftersom dom har trappat ner på gästerna denna vecka då det är den årliga städdagen så va det inte så jätte mycket att göra idag. Panerade och brynde ca 20 fiskar och ca 60 pannbiffar och lite smått idag lugnt med andra ord. Sen va det bara stäning som gällde. Fick göra allt fräscht och fint i grönsakkylen vilket jag är lite stolt över för detblev super duper snyggt! Får ju även hotell frukost och lunch bästa! Ja slutade redan vid halv tre tror jag och taggar bara om fö rimorrn yeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback