JAG ÄR BRA!

Ligger i sängen nu jätte trött efter kvällens träningspass. Lite irriterad är jag dock för kunde ha börjat träna mycket tidigare men nä det blev lite knas på vägen och somsagt jag va piss off för några timmar sen men kom på att från och med nu tärnar jag för in egenskull och mina egna tider. Ska även byta gymm snart så ska säga upp mitt gymkort som endå går ut snart skönt! Ska börja i nynäs är tanken. Närmare och bätte. dyrare men dock så är det större wey jag längtar för fullt! Körde i allafall ett pass på kanske två timmar om inte lite mer. Och som jag fick jobba. Körde massa ben och armar. Så är slut körd. Träffade min lilla turk där oxå vilket alltid är lika bra! Tog mig en lång dusch kanske i 25 minuter. Haha lång dusch på gymet kändes lite fel men så skönt. Drog med tåget och mamma ringer och säger att mitt packet från göteborg har kommit åh glad jag är! Ni vet håkan tröjan jag beställde. Nä nu ska jag städa rummet och fixa litegran för att sen sova lite måste hålla mig uppe för att kolla på Alcatraz eller hure stavas men nu rundar jag av puss


Fett nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback