IT MEANS WAR

Godmorgon babes!
Sitter i rummet nu ny duschad och känner mig jätte fräsch wie! Sitter även och kollar på Linas kvällsbok samtidigt som jag sappar mellan lets dance. Anton Hysen är så jävla snygg synd att an inte tänder på tjejer men det kanske man kan ändra på? haha aa kanske skulle va nått det. Igår i allafall så var jag på bio med Michaela och Emil. Vi kollade på It means war vilket va en kanon film. Jag blev as kär i ena killen som är med han va brittisk åh rauw. Innan dess på käkade vi på kungshallen. tog en biffstek och fan va det knulla i munnen as gott! Men sen mådde jag as illa efter jag moffat i mig allt men så värt. Hela kvällen va great och jag hoppas på nya roliga grejer hehe! puss

Kärlek till den vänstra killen jag dör!


Kommentarer
Postat av: Samantha

"tog en biffstek och fan va det knulla i munnen" hahahah dör!

2012-04-15 @ 18:33:04
URL: http://taatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback