INGEN MATCH FÖR MIN DEL..

Godmorgon,
Ligger i sängen nu helt död. Känner mig nästan bakis liksom. Fast jag drack inte en droppe igår. Har nämligen blivit jätte sjuk! Jag kan knappt andas är så jävla täppt sen snorar jag som en gris och inte bara det jag hostar och har feber. Så men adnra ord fick jag ringa tränarna och säga att jag verkligen inte kunde spela. Fan jag va så taggad liksom. Men dom förstog så håller tummarna på att det ska gå as bra! Och sen kmr jag hålla mig inne idag för imorrn måste jag må bättre! Det är ju valborg ch några polare kommer ju över för fiesta! Dock har ingen hört av sig till mig på hela helgen förutom tess så får väl la se nu! Lite irriterande faktsiskt haha. Men aja nu ska jag städa mitt rum och vänta på att mamam ska komma hem puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback