DET VAR SOM ATT FÅ EN KÄFTSMÄLL.

Vårdcentrals besöket va jobbigare än vad jag trott. Jag har nu fått reda på att min tatuering/fot är jätte inflamerad och helt död om man säger det så. Så nu kommer min fot vara om plåstrad med speciall kompresser och andra saker vilket är rätt skönt men knöligt blä. blir det inte bättre över helgen har jag ett recept på antibiotika som jag kommer äta tre gånger om dagen. Allt det här betyder nu att fotboll är långt utanfär kartan då bakterier trivs bäst i fukt och i fotbolls skorna älskar dom att vara men även i trånga skor. Så nu ingen fotboll denna vecka missar alltså matcher och nästa vecka är fortfarande ett frågetecken. Ni ska veta hur jävla arg jag är! Det som gick så jävla bra för mig sist på träningen nu känns det vara skit lame! Nu gäller det bara att jag ska säga det till tränarna vilket skrämmer mig litegra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

strålande jobbat hörru!!

2012-04-12 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback