BAGERI + STYCKNING

Ligger nu i sängen och kollar på halv åtta hos mig vilket alltid är grymt. En vacker dag ska jag oxå vara med i det hihi. Skolan idag va väl rätt chill, va rätt grinig på bageriet för det va så jävla tråkigt och förjävla segt idag. Det berode nog på att vi skulle göra jävla marsipan kaniner hela lektioner ngt som vi som är 17/18år inte kanske tycker är en höjdare. Skönt att det var över och det var bara att tagga för styckning. Vi hade skaldjurstallrik denna lektion då vi fick smaka på musslor, hummer, ostron ja massa smarrens. Eller ostronen va förjävla skit den kom nog upp från min mun hela två gånger fyfan va skarrigt! Slutade den lektionen med att käka tillsammans med mina klassen och gud så gott det var när allt var helt klart! Ja soft dag i skolan. Nu ska jag tvätta lite köks kläder som jag måste ha till praktiken imorrn sen så ska jag duscha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback