ORKAR HELT SERIÖST INTE VARA SJUK!!!

Åhh vad jag inte orkar! 
Ligger i sängen helt slut mår inte alls bra! Snoret rinner som en flod och halsen gör så himmlans ont. Skjut mig i stället någon? Nä föresten gör inte det. Har inte gjort så mkt sen jag kom hem från skolan eftersom jag mår som jag gör. Men ska strax städa upp i rummet litegran för var ju och shoppade tilolsammans med mina älskling tjejer. Sen hänga upp lite kläder jag tvättat och sedan färga håret!

Nu ska jag färga till svart och ögonbrynen ska bli mörkare. Just nu är dom jaa liksom HEMSKA! men visar kanske en bild beroende på om jag slänger in nått mer inlägg eller lägger mig i sängen på dirren. Men nu ropar min mami puss


Kommentarer
Postat av: Bella

att vara de i sverige är som att inte vara de alls ;) ne men de är såppas stort här med modellandet så de går inte jämföra, :)

2011-09-21 @ 02:12:44
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback