FÖNSTER SHOPPING MED ALMIIS

HEEEEEEEEEEY,
Ligger nu i min favorit säng och lyssnar på Håkan Helltröm och pratar med Mypan. Vi har spikat att jag åker in till gränalund med henne och kanske Elin hennes kompis. Skulle ju egentligen dit med brudarna men eftersom den ena har barn i magen och den andra umgås jag ej me doch den tredje vetefan så sket dej sej.

Idag var det rätt chillpill i skolan. Började halv åtta med genomgång för köket. Lagar ju mat till mässen som är den stora restaurangen i skolan. Var med Evelina och vi gjorde allt verkligen allt! från bröd till bullar från bullar till smet. Otroligt tjock man blir av att gå min linje haha.

Efter skolan drog jag och Alma till sorunda för att kolla på nya häst affären och jag dog! massa fina saker fanns det och jag  blev kär! hitta ridbyxor jag vill ha och rid skor ja massa saker usch usch! Alma hitta sina stövlar som hon ska köpa när länen kommer. Sen drog vi vidare till nästa häst affär men mina treton stövlar va borta ja dom var slut buhu! Men där provade vi lite olika kläder och alma blev såld på massa saker. Hennes lön komme rju ryka haha. Sen kom pappsen och hämtade oss och sen åkte vi hem. Ja så har min dag vart! puss

Snygg Alma idag på lantmännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback