Cup i Södertälje.

Sitter nu på samma plats jag gjort ett tag sedan jag kom hem.
Spelade ju cup idag i Södertälje som ni kanske redan listat ut gick upp klockan sex för att ta mig till IP vid tjugo över sju tiden. Mötte även upp Elin vid tåget. Kom i allafall till telge och fick reda på att ett lag dragit sig ur och hela dagen blir annorlunda. Vi spelar där med inte cup längre utan wb serie matcher åhh vad otaggad jag blev då. Och ännu mer när vi kom ut på en plan som såg förjävlig ut. Skit samma vi började spela första matchen mot VVT spelar vi inte alls bra. Nej utan föärjävligt märktes att vi inte var vana att spela på riktigt gräs.

 I slutet av första halvlek det var där jag fick sluta för dagen. Gjorde illa min jumsken och det satte stopp för mig. Grät och har aldrig haft så här ont i hela mitt liv. Fyfan vad dåligt jag mådde jag ville spela ju ville vinna mot Telge senare men nej. Vi satte in Bella i mål och hon har inte stårr på länge men hon va bra! Vi förlorade den matchen med 1-3.

Sen kommer Lollo Andersson och ställer upp för oss men vi förlorade öäven andra matchen och så. Men vann åter mot VVT. SKÖNT! Det var mer paus mellan matcherna än vad det var spel tid det var väl inte så jätte bra men jag hade endå inte roligt utan fick bara kolla buhu. Men vi kom trea i allafall egentligen delad tvåa men det var mål skilnad som gällde. Men se det på den glada sidan. Patte i laget fick priset som cupens bästa spelare och laget tar hem priset som fair play GRYMT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback