BIO MYS OCH MIDDAG!

Godmorgon, igår spenderade jag kvällen tillsammans med Pilar inne i stor staden stockholm. Vi var och käkade i kungshallen och där käkade jag som vanligt en familjelycka som är thai och pilen tog nått indiskt. Där satt vi i allafall och skämmde ut oss och skrattade som aldrig förr! Alltid lika härligt att umgås med henne. Sen knatade vi till en godis affär och handlade litegran. Sen raka vägen till sergel biografen där vi stötte på Oskar Sebbe och johanna. Växlade några ord och sen in till bion. Vi kollade på Jag saknar dig, det kan jag lova var värdens bästa film! vi grät och grät alla tankar kom upp och nä fyfan riktigt bra. Ni som inte sätt den måste kolla för annars missar ni ngt! Ja det var väl så jag spenderade min kväll!
Bilder från gårdagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag älskar att gå på bio! vilken är din favorit du har sätt nånsin tror du? :)

ska se svensson svensson imorn, har varit taggad sen inspelningen började! :)

2011-10-15 @ 14:39:05
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback