TACK PAPPA DU ÄR BÄST!


Skoja inte om att jag är super duper glad, efter att jag kom hem frpn alma idag så åkte jag och pappa till expert nere i nynäs och skulle fixa ett nytt mobilt bredband eftersom telia ska sluta med just det jag har. Men lika bra för det var endå super segt och blää! Så när vi skulle fixa nytt så ville pappa ha en ny dator för hans har gått och dött typ. Men i stället fick jag med mig en ny dator fasten jag inte ens ville? Jag sa tusen gånger att jag älskar min dator men både han som jobbade där och pappa sa att jag ksulle ta denna. Så försa bligg inlägget på min nya HP Pavilion dv6 mohaha :)


Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Vad tycker du om mina "Natur smycke i håret" foton som jag har tagit på min vän:D?

2011-10-23 @ 18:44:21
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback