STÄDAT RUMMET - NU KRYP UNDER TÄCKET.

Äntligen klar med min städning som jag hållt på med hela dagen. 
Städat litegran och sen satt jag mig vid datorn städa lite och sen datorn, så har jag hållt på hela dagen drf blivit klar nu halv elva liksom. Eftersom jag vaknade så sent så har jag inte gjort ett skit idag. Tänkte dra till gymmet egentligen men vaknade med nackspärr så sket idet. Får bli ett extra hårt pass imorrn istället. Var i allafall en tur ner till nynäshamn med pappa och handlade thaimat det satt riktigt bra. Gud vad jag känner att detta var ett tråkigt inlägg så rundar av nu godnatt puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jorå fullt upp men lyckad! :D

händer imorgon? :)

2011-10-09 @ 22:41:31
URL: http://hannahnskog.blogg.se/
Postat av: bella

ja det hade jag allt men jag ville egentligen spela handboll som jag satsade på då, och var en av dom bästa tjejerna född 93 men jag valde modell ändå :) kram!

2011-10-10 @ 03:55:02
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback