SLIITEN BRUD.

Godmorgon gubbar.
Ligger i sängen och är helt jävla död. Går dagen spenderades för första gången på väldigt länge på hemmaplan, vill säga tio min från mitt hus skönt! Blev en kanon kväll med massa sköningar och framförallt folk som man känner as grymt. Gick dit med pilen som vanligt och vi hade väl inte så stora förväntingar på festen men som sagt det var as roligt. Träffade massor med gamla vänner med så kvällen kunde inte vart bättre. Kvällen slutade vid halv två då det självklart skulle börjas bråka men äntligen lite drama i byn.

Idag är planerna att bara tare chill, ska strax sätta på en film och det blir förortsungar åh vad jag älskar den!! Till det har jag ett stort glas med iste och en påse naturgodis smarrens. Även vänta på att mina filurer Pilar och ERic ska vakna. Så puss puss


Bild från gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback