RIDER OMKRING SHALALALA

Idag i stallet var det fullrulle, mockade och fixade allt åt falcon men även så fixade jag allt åt stallets största häst Mary. Skoja inte om att det var värsta motionspasset. När allt var fixat så hämtade jag och Nathalie ponnysarna och fixade. Dagens ridpass gick väl sådär, inte alls lika bra som förra veckan men fortfarande var han jätte fin i mellan åt. Testade rida i sporrar idag med men den ena gick sönder buhu så ska köra mig ett par nya och sen se hur det blir då. ÄVen kunde jag inte koncentreramig så värst för Nathalie skulle hoppa med Melissa så falcon blev hyper och ville hellre vara med där. Men är jätte nöjd i helhet.

Världens finaste prins idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback