PLUGGAR SOM ALDRIG FÖRR!!

Som vanligt är min favvo position i sängen, det där lät inte alls bra men för er som läser mina inlägg så brukar jag alltid ligga/sitta i sängen när jag sitter vid datorn eftersom den är vis sägen.
Idag har jag faktiskt gjort väldigt mycket nytta här hemme, har tvättat två omgångr diskat lagat lunch plus middag och även bytt sängkläder skurat och damsugit golven åh vilken perfekt hemma fru jag kommer bli mhih. Annars så har jag bara pluggat till köks provet som jag har imorrn kl halv åtta på morgonen, kanon tid elelr hur? men skönt att få det överstökat säger jag bara. Detta blir det sista för mig ikväll måste plugga vidare så allt sitter tills imorrn godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback