PACKAT OCH KLART!

Nu är väskan packat och allt är klart tror jag?
Drar på lite spåntan resa till Estland tillsammans med bästa pilo. Hemma igen på tisdag och det kommer finnas massor med bilder att se. Kameran är med vart vi en går hihi. Fick även ryck imorse för mina fotbolls väskor luktar runk efter allt man har haft i dem så pappa bestämmde sej för att dra till nynäshamns och köpa en liten resväska till mig åhh bäästa pappa!

Ska i allafall bli sketa roligt och hoppas vi träffas massor med människor som sist när jag var på kryssning, men som sagt vi ska iallafall ha det underbart och hoppas ni får det gött ni med puss



Nästan på pricken så här ser min nya resväska ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback