PACKAT OCH KLART NU DRAR JAG !

Ligger i sängen och napar lite. HAr simmat i dag med klasssen eller ja halva klassen var med på simingen. Åtta varv skulle vi simma och fett med tugnt det var. Brukar liksom inte simma på fritiden. Efter drog vi brudar upp till skolan och moffade mat! DEt var super duper god mat för en gångs skull, haha typ massa rester från länge sedan. Sen var det vå lektioner vi bara kollade på film på så det var chill pill.
Efter skolan drog jag hem och sedan har jag bara monterat upp en ny radio som jag har ovan för sägen så jag kan få lite musik på morgonen utan att behöva sätta på datorn. Ikväll är planerna i allafall att jag ska dra mig till tungelsta för att dra hem till Alma för middag tillsammans med Elin. Sen blire ut och spendera kvällen med en flaska i handen haha. Men måstre dra mig nu så puss

Kommentarer
Postat av: jessika

Ja men absolut, bara det inte är några stora jobb typ som avfärgning osv :) men slingor, utväxt och helfärg går kanon bra :)

Tänkt på att det dock tar typ 2 timmar per person :)(beroende på om ni vill klippa topparna också)

du kan ju smsa mig 0704433041 :)

2011-10-22 @ 12:26:39
URL: http://jessikagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback