ONT I HELA KROPPEN...

Ligger i sängen som alltid när jag sitter vid datorn,
Idag var det gympa som stog som första lektion i skolan och det va inge chillpill inte! Vi örde rätt mycket fotboll ett tag och kände hur svettig man blev. Med andra ord känner jag att jag inte vart på gymmet på hur länge som helst ajjabajja! Sen körde vi väldigt mkt mage och det blev jobbigt väääldigt jobbigt. Sen skulle alla i klassen välja vad vi skulle göra så i slutet av lektionen var jag helt slut. Men det kändes bra förutom att jag nu har fruktansvärt ont i kroppen. Märkte att det var hård träning i går på fotbollen..

Senare under dagen hade vi Naturkunskaps prov, jag var jätte nervös eftersom jag inte pluggat så mkt och satt halva natten och halva morgonen och plugga men inte fick in så mkt. Så på håltimmen eller vad vi nu kallar det så satt jag bakom en gardin och pluggade medan dom andra satt i soffan och resten i klarr rummet. Nu låter jag som en ppsyko men jag kände att jag fick in det mesta.

Klockan slog halv två och dedt var prov dax. Och utan fusk eller så så svarade jag på alla frågor förutom den sista. Kändes så jävla bra säger jag bara! Min baba va skit glad för jag hade sagt att jag inte alls skulle klara det och han visste hur mkt jag hade pluggat. Så nu är jag kalas glad hiih :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback