LYCKLIGASTE DAGEN I MITT 16ÅRIGA LIV!!!!!

Jag är så jävla lycklig ska ni veta! Igår spelades den sista matchen i vår serie och det var den viktigaste av dem alla. Skulle vi vinna den matchen så skulle vi vinna hela Elit serien. OCh men rätt inställning och världens bästa tränare som skrek på oss så tog vi hem matchen och jag höll nollan och pattie gjorde två mål härligt!! Det var min bästa match på länge. Jag gick in med en inställning av att jag SKULLE hålla nollan och det var mplet hela vägen. Och det sundes nog på mig att jag var taggad till hundra!

Känslan av att domaren blåte av matchen och alla skrev och jag höll på att börja gråta helt ärligt! Det va så mäktigt kan ni tänka er att lilla Ösmo nyss vunnit Elit och liksom nää herregud säger jag bara. Bilder kommer komma upp senare när vår lagledare lagt ut nått å vår sida och då ska ni se hur lyckliga vi var då! Underbart.
Jag älskar världens bästa underbaraste Ösmo f18!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback