KASS UPPDATERING IDAG!!

Måste säga att idag har uppdateringen varit väldigt dålig men jag har vart så inihelvete trött och ska strax duscha och sen sova. Kom i allafall nyss in efter att ha träffat mina finisar Eric och Pilo. Var ute och lodade vid busse bara, drog även till bergan och köpte bubbelgum som man gjorde när man var liten hihi. Sen drog Eric men jag och P drog in till bergsvägen och satt o pratade om grbbs. Det är vi experter på haha. Men vi lyssnar knappt på varandra utan bara pratar om oss själva haha bästa! 

Imorrn ska jag i allafall upp redan klockan 05:00 för att honna köka frulle och så, sen efter skolan ska jag köra ett lätt pass på gymmet med pilen. Har ju träning igen på kvällen så ska väl palla mig ner till IP utan att vara dö trött liksom. Har du kvartsfinalen på lördag och måste vara i tioppform till dess! 
Men nu avrundar jag godnatt och pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback