HUVUDVERK.

Har precis käkat middag som blev en ost&skink sallad, pappa köpte den igår kväll men glömde den till matlåda idag så passade på att ta den hehe. 
Idag var det kök som stog på schemat i skolan. Jobbade tillsammans med Emil ppå kött sidan och skoja inte om att v hade mkt beställningar. Hela 35 stycken. Men det gick kalas bra för oss tills maten tog slut så vi fick göra det bästa av sittuationen och fixa annan mat.

Efter skolan drog jag hem till Alma en stund, satt och kolla på hemnet.se. Båda är sjukt sugna på att flytta till gård. Tro det eller ej vi hittade en i Jordbro med stall och hela skiten jävligt snyggt. För er som kanse inte vet vad Jordbro är eller ligger så är det ett ställe i haninge. Inte det bästa rycket efter sig men jag själv har inte fördommar om just Jordbro. Sak samma, sen kom pappa och hämtade mig och jag fick värsta huvudverken. Det slår i huvudet och det känns helt seriöst som om jag snart kommer tuppa av.

Men ska i allafall testa träna och känns det inte bra så går jag helt enkelt av. Inge mer med det. Men ska kolla runt lite på andra saker nu puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback