GJORDE BRA IFRÅN MIG! :D

Gaaalet snygg jag är! hih skämt åt sido. Kände för att bjuda lite nu när jag är på så bra humör. Var inte alls taggad för träning men när jag väl mötte tess och vi pratat litegran så kände jag sug i händerna och fötterna. Vi tränade bara en timme idag eftersom våran tränare ville hem och kolla på Sverige-Holland. Sak samma men träningen gick super duper bra idag och jag kände att jag är på topp nu! Riktigt härligt att känna så för har vart skadad och sjuk så mkt nu på sisstone men allt börjar falla på plats och jag hoppas på en fortsatt bra fotbolls spelade från min sida. Men nu ska jag hoppa in i duschen sen städa rummet suck! men pusss

Kommentarer
Postat av: Hanna

träffade massa kompisar, självdå? :D

ställ en fråga på min frågestund, bästa frågan får en länkning!



http://hannahnskog.blogg.se/2011/october/fragestund-basta-fragan-far-bli-dagens-blogg.html#comment

2011-10-11 @ 21:51:11
URL: http://hannahnskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback