FRUKOST TIME !

Godmorgon,
som vanligt ligger jag i sängen och är halv trött för vaknade nämligt kl 8 -.-
Men det kanske är lika bra så man hinner piggna till innan matchen.
Ska strax käka frulle och bara njuta av dagen innan jag går och möter Elin för vi har sista serie matchen idag borta mot Sollentuna och jag är nervös som aldrig förr. Som jag tidigare sagt så är detta en jätte viktig match och vi vann mot dom sist men man ska aldrig underskatta ett lag.

Dom har spelat riktigt bra på den senaste och vann över laget vi spela lika mot men förlorade dock mot laget vi spöa skiten ur så vad som helst kan hända under dom 90minuterna på planen. Och sen så är jag lite ur i form så lite läskigt är det. Usch Usch.. 
Men nu ska jag käka frulle ta fram lite fotbolls kläder och vila upp mig puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback