BESTÄLLA KLÄNNING

Dåligt väder idag så våran fotbolls träning blev inställd skönt!
Så istället sitter jag på nätet och kollar lite efter klänning som jag ska ha på årsfesten med Ösmo fotboll. Det är ju första året som vi flickor 18 som vi heter iår får vara med under hela skiten. Vi har ju alltid serverat innan och det har ju vart skit roligt det med men det ska bli as roligt att få vara med nu. HAr i allafall hittat en hyfsat fin klänning på en hemsida som min mamma var inne och kollade på kläder på. Den är faktiskt rätt fin men vet inte ännu. Funderar på att beställa den och sitter den inte bra eller om jag verkligen inte passar i den så skickar jag tbx den hmm kan man verkligen göra så? aja skit samma får väl se hur det blir liksom. Men har hittat massa andra kläder jag vill ha åhh skit fina men nej jag ska inte beställa kläder för har redan överfullt i mina garderober så det får la räcka för ett litet tag ;) Men nu middag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback