VÅRT ANDRA HEM LIKSOM



Eftersom min dator inte ville fungera tidigare så skriver jag detta inlägg idag i stället för igår som ni nu märker. Var ju på gymmet igår med pilo och var lite skepptisk när jag kom dit för hade ju inte tränat på väldigt länge för har ju vart sjuk och städnig huvudverk men aa i allafall så gick allt kalas bra! Körde mkt ben som jag skrev tidigare och armar och lite mage. Kännde att det var as skönt och kunde stannat ett bra tag till men var jätte trött. Nu ska jag kolla runt lite på nätet efter tränings program man kan köra så man tränar rätt delar och så. hihii känner ming väldigt duktig just nu woop. så drar dit imorrn på morgonen eller eftermiddagen igen och kör på. Men nu ska jag platta håret och fixa mig litegran och packa haha måste ha varma kläder med mig puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh, jaha okej:) btw, jag har listan julkalendrar i bloggen, lust att se vad ja tycker och berätta om vad du tkr om julkalendrar? :)

2011-11-03 @ 22:11:42
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback