TIPPS PÅ BLOGGAR JAG ALLTID LÄSER!

1: Amandaelvira.devote.se
- En tjej som bloggar om allt, från mode till hästar till festande. Klart en blogg jag inte skulle klara mig utan nu när jag änligen börjat läsa den sjukt grym.

2: Duggin.blogg.se
- Johana som hon heter är en tjej jag pratat med rätt mycket, hon förstår alltid på en och är grym. Hon spelar fotboll och det är ett plus. Hon skriver om allt. Mycket om känslor festande och om hennes vänner/pojkvän. Checka in den!

3: Isabellanilsson.devote.se
- En ren häst tjej det här, hon äger nu en D-ponny som måste vara en utav sveriges finaste. Hon har vunnit Sm med Becki som är hennes ponny och rider upp till MVSB. Även har hon köpt nydligen en stor häst som heter Miro en gigantisk häst. Bella skriver nästan bara om hennes häst liv och det är sjukt intressant! Läs mer på hennes blogg.

4: jessikagranstrom.blogg.se
- En tjej som bor i trakterna som spelar fotboll i derby laget nynäshamn. Älskar hennes blogg för hon är en riktig vinnarskalle. Hon tränar sten hårt på gym och jag avgudar hennes stora intresse för träning.Jessika skriver väldigt mkt om hennes träning och hur det går i fotbollen. En blogg ni borde spana in.

5: Ericstylee.blogg.se
- Detta är enav mina bästavänner. Vi har känt varandra sen jag var fem år så han står mig nära. Vi har gjort massa galen skap tillsammans. Eric skriver mycket om vardan mode event och massa sånt. Och klart en utav dom bästa killbloggarna jag läst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback