MYS KVÄLL

Inlägget som aldrig publicerades igår
.

Ligger nu i sängen helt död och kollar på grinchen. Har velat kolla på den super länge sen såg jag att den kom idag så ligger här med chips och dipp as gott. Känns konstigt att logga och kolla på tv en lördag kväll för då brukar det alltid hända nått roligt. Eric ringde mig nyss och fråga om jag ville komma på fest i Ösmo åh äntligen på hemma plan och så är jag sjuk så det sket sej ju. Annars idag ahr jag inte gjort så mkt. Vaknade väldigt tidigt så städade rummet och diskade och ladda en tvätt. Städar alltid när jag är sjuk.

Vi åkte till coop oxå och handlade helgmys och då frågade pappa mig om jag ville testa köra bilen. Det är ju hans chefs stora kingcab så det va skit läskigt men jag gjorde det i allafall och det gick väl bra det var lite läskigt men tror bara jag va en liten chicken men ska köra imorrn med om jag mår bra. Men nu är reklamen slut dax för grinchen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback