MAN MÅR SOM MAN FÖRTJÄNAR ?

Man kan ju säga att gratis shottar kanske inte är det bästa men aja lever bara en gång.
Igår spenderade jag kvällen i vendelsö tillsammans med Alma Jennifer Soffan Robin Alo och nkommer inte ihåg vad killen hette men snygg va han haha. Meningen va att vi skulle föra där men det blev lite mera. Kvällen slutade inge bra för mig åkte hem rätt tidigt och med en spypåse i handen på bussen det räddade nog min kväll. Kom i allafall i säng skit tidigt och med fetaste huvudverken.

Nu känner jag att man mår som man förtjänar och jag mår inte alls bra! Huvudet sprängs snart och jag mår inte bra hahah! Men det ska inte hindra mina planer för ikväll kör vi på all in det är halloween party på gång. Ingenaning vad jag ska vara med funderar på jävul ellr en kissemiss hihi men nu ska jag städa rummet puss

Kommentarer
Postat av: william

aja, jobbigt att vara bakis;D men värt det^^



SV; Naw tackar så mycket:D

Vad tycker du om mina Kyrkogårds bilder som jag har tagit:D?

2011-11-05 @ 17:10:55
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hur gjorde ni för att kunna åka till Estland utan föräldrar och kröka på båten/sitta i baren osv. Är de inte 18 gräns? Oerhört tacksam för svar! :)



Grym blogg

2011-11-06 @ 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback