LEDIG IDAG SKÖNT!

Medan alla satt i skolan idag så hade min skola studiedag så det var skönt. Egentligen skulle jag börja nio och sluta klockan sex så tack för denna dag riksäpplet. Men inte satt jag hemma och latade mig inte. Gick upp vid halv nio då jag får ett mess av putte i klassen som frågar när vi började  tard som inte lyssnar på lärarna så han får skylla sej själv att han kom till skolan, haha närå stakare. Så gick upp gjorde frulle och fixade mig.

Tog bussen sedan tåget in till stockholm. Var ute efter en klänning till helgens festligheter med Ösmo fotboll. Dock så har jag redan förbrukat mitt studie bidrag så det blev en vanlig simpel klänning från bikbok. Brukar ju inte ha klänning så kände ingen större lust att lägga ner massa pengar på ngt som jag kommer ha kanske en gång? Här har ni en bild på klänningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback