KLART BÄSTA DAGEN I KÖKET IDAG!

tjenis penis.

Idag började kanske inte dagen så bra försov mig men det var inte hela världen kom ca sju minuter sent så det var inget att hänga läpp över. Började med kök och slutade med det rå eftersom det är onsdag. Johannes våran lärar praktikant hade genomgång om hygien och så och allt verkar ju som om vår skola är sämst på sånt. Fel skärbrädor fel skor fel hit oh dit. Men jag bryr mig inte direkt s mkt.

Köket drog i gång och eftersom va var så några så hade jag och Emil hand om hela kallskänkan men det klarade j
vi ju galant. Fick kanske in 20 beställningar om inte mer på bara försätterna och sedan 40-50 beställningar på efterrätt men det var liksom inte problem för oss. Sen hade vi bästa brice och Elin på köttet och lowa och lillewe på fisken så det var skita bra!

Alla gjorde sitt bästa och idag kände nog alla att det var den bästa dagen i köket. Till och med våra lärare gick där i från en stund och vi skötte beställningar bongar och städningen själva. Så till nästa vecka eller veckan efter så ska vi ha hand om hela köket själva sp hoppas det är samma dream team då! Men nu måste jag käka middag pappa ropar puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback