KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ!


Tårarna rinner ner för kinden och det vill inte sluta, nu har jag äntligen kollat klart på filmen och jag älskar den. Jag har bonus matrialet kvar men det kollar jag på imorrn. Trodde aldrig att den skulle vara så här bra men jag grät hela filmen och så mycket hat denna Håkan har fått så mycket hat känner jag för alla som tycker illa om honom. Men även säger han att många älskar honom och det gör så att han inte bryr sig och jag säger bara detsamma. Jag ÄLSKAR dig håkan hellström. Alla låtar berör och allt är så vackert. Kan inte tänka mig att han slutar med musiken för då kommer jag rasa samman och det lovar jag att jag kommer göra. Fyfan vad man kkan älska en människa. Nu väntar sägen och jag kommer nog aldrig ha sovit så här bra som jag kommer göra i natt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback