HAHA VILKEN LIRARE JAG ÄR PÅ GYMET!

Trött som satan kan jag börja med att säga att jag är. Men kan inte sova enny eftersom jag håller på att tvätta mina kockrockar som jag ska ha imorrn. Så måste hänga upp dem så dem hinner bli torra. Men det känns som om den håller på att tvättas i flera timmar. Kanske gjorde jag fel haha vetefan.
Idag i allafall körde jag et tpass på gymet tillsammans med bäste pilen. Tanken var att vi skulle ta det lugt men det blev väl inte direkt så. Vi bestämmde oss för att köra i det stora rummet bland grabbarna och haha pinsamt säger jag bara! Skulle testa en maskin jag aldrig gjort förut och piff så trillade jag mellan mag grejen hahahah! en fett söt grabb frågade om det gick bra men jag as garvade bara och kände hur alla blickar riktades åt mitt håll.

Hahah det är fan rätt roligt på det där gymet. Man träffar massa nyss folk och idag avr det en totalt efterbliven fjortis som inte visste hur man satte på spring maskinen när det står en stor grön knapp START. Haha sjukt roligt det var för hon var helt orange i fejjan och stog där som en mupp. Vi kanske körde i ca två timmar och det kändes skit bra efter åt. Eftersom vi slutat träna fotboll på tisdagarna nu så blir det en tripp till gymet igen. Mitt andra hem nu för tiden haha!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback