GRYM DAG I KÖKET MED BRUDARNA.

Nu har jag vart jätte duktig och gjort middag till pappa och så klart blev det standard maten lax med pasta. Men den braiga pastan tog slut så slängde i lite spagetti lika bra liksom. Idag tisdag betyder ju att det är köks lektion och vi var bara fyra stycken idag, helt sjukt att det var så några med det var i allafall jag Alma Elin och Ewis som va trogna idag haha. Vi hade en station var och allt gick sp jävla bra. Allt flöt på skit bra och vi hann göra allt utan flams och trams grymt. Även så skämde jag ut mig litegran för fick severa idag med! I kock kläderna haha. Jag är lite små in love i en kille som gick ur trean förra året och alla lärare vet ju allt om mig så han var där och kääkade då fick jag servera och erbjuda och massa sånt skit. Haha aldrig stammat och skakat så mkt jag gjorde denna gång. Hahah så pinsamt det var! Men lätt värt ju mohahah. Sen så efter som jag var så flirtig så fick vi dricks haha 27 kr var härligt. Så vi alla hoppades på att det bara är vi som kommer imorrn flr det gick super duper!


Årets kock 2011


Kommentarer
Postat av: evelina

vi är bäst!!

hahahha han ser fan ut lite som hibel hahha <3

2011-11-15 @ 20:34:48
URL: http://evln.devote.se
Postat av: alma

Det var din BIG loooove mikkis!!

2011-11-15 @ 20:43:36
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback