FINA FLICKOR HÄNGER PÅ SÖDER.

Igår var det party fredag och det firade vi med en tripp till söder.
Alma drog till mig efter skolan sen så käkade vi lite mellis och hämtade lite kläder och framförallt dricka. Åkte hem till henne senare och duschade dunkade musik och snackade och fixade oss. Efter det så blev vi sketa snygga och drog in till söder. Färst blev det en tripp in till donken och moffade en hel big mac smarrens!

Sen drog vi vidare hem till Madde och Alex som bor på petters gata hur ballt är inte det? När vi kom dit så satte dom mig i jobb på en gång och jag fick fixa köttet. Där var redan förutom madde och alex så var jennifer där Izza Soffan och henns grabb conny, juste och sen två andra kilalr jag inte alls vet vad dom heter. Dom käkade lite sen började vi dricka och spela spel som vanligt liksom. Hade i alalfall skit roligt och fraamförallt skit mysigt.

vid elva tiden drog vi hemmåt eller alla drog på olika efterfester förutom jag för ville hinna med den sista bussen hem pallade inte sova borta i natt. Alma drog till tungelsta och dom andra brudarna till länna. Lite ego pic kommer nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback