FEST PÅ HEMMA PLAN ALLTID BÄST!

Igår blev väl inte riktigt som man tänkt sig, drog till alma vid nio tiden men då satt hon och brudarna o käkade middag på vaskos. Vi hade ingenstans att dra så det var ju lite lame. Sen ringer min baba mig och säger att det är lite problem hemma så ville inte dra mig in mot stan och festa galet så jag och pilen rullade hemmåt. Hemma var mamma ledsen och det förstår nog vem som helst så det var jobbigt så vi ringde till Nathalie som sa att vi fick komma på fest på hemma plan. Så vi tog tåget ner till nynäshamn och skulle ta oss till toppstigen 4. Det kan man ju säga att det var rena rama problemet för vi hittade alla nummer utom 4 haha vi fick typ panik. Men sen frågade vi en gubbe och så var vi på helt fel gata hahah så typiskt oss.

Kom i allafall in där på festen och alla var stup packade, folk hade redan spytt blää! Men vi träffade i allafall massa sköningar och väldigt konstiga människor men det fick mig på andra tankar och det va huvudsaken. Kvällen var i allafall as rolig och det sög litegran nör alla var tvnugna att ta tåget hem för annars skulle man inte komma hem förns vid sex tiden. På tåget träffar vi Jesper och Linus så vi pratar litegran med dom tills vi skulle av i Ösmo. När vi kom upp till mig så stog jag och Polen o snackade en stund om allt som vanlgt liksom. Fylle snack är det bästa haha! Vi gjorde måk här i livet och jag lovar skulle folk få reda oå det skulle vi vara kända för att vara dumma i huvudet haha. Öven så kom vi på en låt men det tar vi en annan gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback