DET ÄR BÖRJAN PÅ NÅGOT VI AVSLUTADE FÖR TIDIGT.


Den här helgen har fått mig att tänka på väldigt mycket. Jag har tänkt på allt vi två har gått egenom och det gör ont. Bästavänner var vi och ingen kunde skilja på oss. Alla trodde vi var tvilligar och vi fivk höra den säkert minst fem gånger bar anu under resan. Vi tycker inte vi liknar varandra förutom att båda har sjuk humor. När vi blev instängda igår så satt vi och prata om allt som hänt och det kändes så skönt att kunna prata om det. Och på dansgolvet sa vi att det här skulle bli början på det vi svslutade alldeles för tidigt. Jag hoppade upp på dig och råka smälla till två blondiner haha men vu brydde oss inte ett skit fr vi hade varandra. Jag är glad över att detta hände och nu laddar jag om för nya minnen som ska skapas. Där Tugce och Mikkis kommer vara dem alla kommer se tillsammans igen. Vi har redan bokat en resa tillsammans med din fmailj och katja jag längtar. Jagälskardig vännen!


Kommentarer
Postat av: william

naw så fint skrivet:D hon kommer säkert bli glad;D



SV: naw tackar så mycket:D nä, det är enkelt för mig;D du får bara träna lite:DDD

Vad tycker du om mina "Gangster" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-21 @ 09:49:46
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback