DÅ VAR SERVERINGEN IGÅNG..

Sorry för jätte dålig uppdatering idag men det har vart full rulle idag. Började med att börja med första serverings lektionen men bara genomgång och så hoppas allt sitter för imorrn har jag två stationer plus hovmästare herregud liksom. Sen efter skolan stressade jag upp till salongen då det var dax för nya fransar. Dom blev as fylliga och snygga idag skit nöjd!! Sen var meningen att jag skulle ner till nynäshamn för att köpa julton biljetter. Det är en show som min gamla orkester har vare jul åh älskar den! Men eftersom bussen va sen så missa jag tåget och sen var tåget sent på det så det blev liksom inte så. Snacka om att jag är skit arg! vadfan tänk om dom tar slut nurå!! Kom i allafall hem as arg men som tur var hade Ellen min bervis skickat ett brev som jag läste. Herregud vilket liv hon har säger jag bara ;) Sen muntra pappa upp mig genom att vi skulle dra på VIP grej i haninge. Ngt pappa hade blivit bjuden på så jag fick fälja med. Det car faktiskt roligt. Fick massa saker och pappa shoppa loss wohooW! Eftersom jag sitter på mammas dator blire inga bilder från idag elr serveringen slänge rin ngt gamlat. Imorrn hoppas jag på mer uppdatering dock har jag skola till sju åtta tiden suck.. Men som sagt eget val and i love it!


Grattis på födelsedagen habibi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback