Vårdcentralen nästa!

Hey, sitter nu vid mammas dator i köket medan jag käkar lunch som blev wok idag igen. Det enda som går snabbt att fixa nu när jag är sjuk och lat. Blev en hemma dag idag för halsen gör så jävla ont och snoret rinner som aldrig förr så ingen idee att gå till skolan. Dock ville jag ju vara med på sista gympa lektionen men vad ska man göra liksom. Kunde inte sova på hela natten för det gjorde så ont fyfan.
Men har fått tid idag på vårdis kl 14:00 så hoppas det blir bra nu, har ju inte direkt vart frisk från förkylning i fyra veckor så nåt virus är det ju som är helt mongo. Finns inte mycket mer att säga än att jag ska käka klart nu dra på mig kläder sen knalla iväg till vårdis pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa (: det har gått jätte bra vunnnit alla matcher förutom en ;D

2011-05-25 @ 14:41:37
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback