Pass out

Innan jag börjar packa så ska jag skriva ett sista inlägg innan jag måste ta mig i kragen på riktigt. Det är ju livet är en fest snart ju och det är ju typ där alla ungdommar från olika ungdommsgårdar träffar varandra och liksom bara umgås partayar och har det gött. För ca ett år sen var jag på livet är en fest i växsjö med min alldra finaste vän MY och alla andra sköningar. MEn mypan va en brud som gick i samma lag som mig och öven i samma klass. Vi har delat väldigt mcyket tillsammans, hemligheter,tårar,skratt,galenskaper och massa! Iallafall så var hon på G med en kille som hette Victor  Jönsson och bodde i Skåne.

Vi träffade honom (det var första gången för mig ) på livet är en fest och han var så himla snäll och en riktig grym kille liksom. Vi delade den helgen alla tre olus en kille till och det va tamefan en riktg höjdare. Söndagen va inne och alla skulle ge sej av så mypan sprang och sa hej då vill Victor och jag sa hejdå innan. När vi var på väg hem så pratade vi jätte mcyket om den helgen och om hur roligt detta var.

En vecka senare exakt den 2 Juni 2010 så skriver my till mig på msn hon var helt förstördoch eftersom vi talade om allt med varandra så visste jag exakt att det handlade om Victor.
Victor hade åkt moped på vägen då en traktor kom och han körde rätt in i den. Ni kan fatta er själva att åka snabbt som fasiken och sen in i en traktor mos liksom. Han dog på plats och inget gick att göra. Meningen var att mypan skulle på begravning och jag ställde upp att följa med men hon kände att hon orkade inte det och det kan jag förstå. Detr gick dagar i skolan då vi satt på bänken i skolan och bara häll om varandra och grät. Att gud kunde ta ifrån en som vacker person.

Därför är Livet är enfest väldigt speciellt för mig för och även för Angelina som kommer åka med iår så känslor an komma upp men då har jag henne där. Usch snart ett år sen då tänds ett ljus för grabben. Nu ska jag börja packa på riktigt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback