Fredag hela dagen.

Godeftermiddag eller nått sånt.
Har precis käkat frulle som blev tre knäcke mackor med skinka på as gott. Måste säga att jag vakna på ett jätte konstigt sätt. Jag sover alltid med en toarulle brevid mig eftersom jag är så jävla förkyld just nu så i morse vit tio i nio tiden så märkte jag att det rann jätte mycket snooris från min näsa trodde jag då men när jag kollade på pappret så såg jag att det va blod, jag blödde näsblod liksom. Så jag sprang upp till toan och stoppade massa papper i näsan och jag blödde i ca 20 minuter. Till sist kom det blod genom munnen och fyfan va vidrigt!!

Så ringde till pappa jag var ju väldigt orolig. Så han skulle köpa massa vitamin tabletter som jag ska börja ta och sen ändra kosten litegran. Bra med en pappa ibland asså. Har i allafall nästan packat klart och fixat mig men har fortfarande väldigt mycket kvar. Känner mig rätt seg just nu men det är över en timme kvar tills tåget går så har fortfarande lite tid på mig. Men dock ska jag hinna ladda kameran och fundera ut hur fan jag ska få plats med ett tecke i bagen hmm..
Men det får jag lösa när det kommer :D . Nu ska jag kolla lite mer på tv puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback