Fotbolls fredag

nu har jag äntligen kommit hem från en hel kväll på fotbolls planen. Först var det dax för match med f 02/03 och tyvärr förlorade dom mot ett bättre lag med hela 1-6 surt men man måste lära sig att förlora med. Efter den matchen va vi ett helt gäng som satt kvar och kollade på B-lagets match mot Rågsved, en riktig tråkig match med itne alls mycket mål och skit tråkigt spel. Så mötte Emelie och Tesso litegran sen åkte jag hem. Hade egentligen tänkt mig dra till Exit med eftersom jag fortfarande har tränings kläderna på och ser ut som en rishög så skippar jag nog det. Händer väl endå ingenting dära så det kvittar. Så fårt bli en hemma kväll för en gångs skull.

Imorrn i allafall så ska jag försöka kolla på A-lags match på ip antagligen emd Tess men är ju som sagt häst vakt åt Almas fina Oscar medan hon är i boden hos hennes broder. Har honom på söndag med så det blir mycket ridande. Ska även skriva ut ett litet brav som hon skrev så jag kommer ihåg vad fan jag ska göra haha. Pinit annars om jag står där som en idot. Nä men nu ska jag lyssna lite musik och kolla bloggar puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback