Möter tesso

nu har jag smällt i mig middagen oxå och det blev kött och ris smarrigt, dock blir aldrig maten lika god när man är sjuk men skitsamma. Har ju suttit inne hela dagen så nu drar jag och möter tess sen drar vi och kollar på våran träning. Får ju inte träna sen så har tess ont i foten eller är sjuk så vi kollar bara. Måste ju komma ut oxå så jag inte ruttnar så det blir bra att komma ut.

Imorrn kommer jag iallafall till skolan och tro det eller ej jag saknar att inte vara med mina kompisar i skolan dock inte lärarna men i morrn äre bara matte och sen lagar vi mat hela dagen jippi. Även så ska jag umgås med mina favorit tjejor på kvällen och vi drar nog till vega som det ser ut idags läget sen på lördag blir det ju Erics 17års fest så det är bara att tagga järnet nu. Och söndagen spenderas med pappa på båt mässan. Jag älskar båt mässor, haha det är fakist inte bara kilalr som gillar sånt äger ju faktist en egen liten roddbåt och pappa en jätte stor så båtmässan är ett måste varje år. Åh shut nu rinner tiden ut nu drar jag till tess puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv : aww, tack :D

haft en bra dag?

2011-03-10 @ 20:50:19
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre!



Å så tar vi HV imorrn åxå!!! Jaaaaaa jipppiii!!

2011-03-10 @ 22:57:51
Postat av: kittymon

Hoppas du mår bättre!



Å så tar vi HV imorrn åxå!!! Jaaaaaa jipppiii!!

2011-03-10 @ 22:57:53
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback