SOOOOOOOOOLA

Hey, går dagens fiesta nere på nicksta var väl inte det roligaste jag gjort direkt men endå sköna lirare och massa snack om förr liksom. Åkte redan hem vid 12 tiden då jag träffade Eric enliten stund.

Idag i allafall har jag vart i Tungelsta för att tatt hand om Almas häst eftersom kvinnan jobbar. Blev först en ute ritt sen lite trimm på banan. Gick helt okej han gick i allafall jätte fint i form så får bara glad för det.
Drog hem sen mötte Philip sen drog vi till muskan och badade och pressade i solen. Skit skönt och har öven fått lite färg. Jag tycker det men inte dom andra men vadfan. Sen kom Anton och Austin, chillade lite sen bestämmnde vi oss för att grilla ikväll nånstans vetefan vart men ska bli rätt roligt ithink.

Imorrn blie ennu en tripp till tungelsta då jag och Alma ska ha plugga svenska dag och press i solen. Svenskan måste vara inne på tisdag annars får man IG i kursen. Skulle jag få det kommer jag nog på riktigt döda ngn, kan liksom inte ha IG i matte och Svenska då kommer pappa för falafel av mig. Även ska jag ta ut pengar för på tisdag ska jag göra naglar och alma sägeratt det gör ont men får bita ihop. Måste ju vara lite fin till student grejen och skolavslutningen. Nu ska jag städa mitt rum och dona lite puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback