knäpppo inlägg

Åh ligger nu i sängen helt ensam och lyssnar på lite musik
Nu har jag blivit van vid att ligga brevid någon i en liten säng och bara tränga ihop sig och mysa. Så det suger ju nu att ligga i en dubbel säng helt ensam.
Kan iallafall berätta att jag inte alls är trött och är skit rastlös med tanke att jag helt vänt på dygnet. Så jag har städat hela rummet och vikt kläder. Herregud mikkis!

Imorrn i allafall ska jag sova sönder och sen ska jag sola och bli browni.
Sen möta upp mina tjejer för att handla lite gott och sen ha mys kväll, bara snacka massa skit och kolla massa filmer, härligt härligt. Sen är det helg och det hoppas jag att det firas med lite dricka. Nä detta blev ett konstigt inlägg bäst att sluta innnan det spååårar puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback