SLAPP SÖNDAG!

Idag har och kommer det bara bli slappt.
Kom i allafall nyss hem från Nynäshamn var där och handlade litegran med pappa. Skulle köpa ett rosa fiskespö eftersom jag verkligen älskar att fiska men mitt spö är trasigt men spöt jag ville ha va slut så det får vänta med fiskandet isånnafall. Fick med mina lite husprodukter i allafall, som ansiktsmasker, fotsand, fotlotion och nån skrubb grej. TACK PAPPA! Sen åkte vi till grillen och där fick jag i mig en koktkorv haha. Hatar egentligen korv men va så hungrig och pallade inte sitta där och käka, men jag ska inte klaga på korv.

Ikväll blir det i allafall film mys med mig själv. Skönt att ta det lungt för en gångs skull. Ska nog kolla på Stay alive igen och lite andra sköningar. För måste ju lämna tbx filmerna i morrn nere i nynäs. Men det får bli efter jag har gått en promenix med ponnyn så han blir frisk mitt lilla hjärta! Men nu ska jag fixalite låtar och så till ipoden puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback