SJUK EFTER GÅRDAGENS STRAND FEST !

Godmorgon, sitter nu i köket och lagar lite lunch så passar på att uppdatera en skvätt.
Gårdagen i allafall, hann inte uppdatera innan jag drog det blev lite stress. Kom till rudan och där va det nån festival aktig grej så det va ös utavhelvete. Sen kom vi fram till själva fest stället och där va det väl inte lika mkt ös. Ibörjan va det skit tr¨kigt ingenting hände. Men sen träffade jag Erik en grabb jag umgicks förut med och det va super roligt för vi har inte setts på år och dagar!

Satt och snacka med honom rätt mycket och det va lika trevligt som vanligt, dock var han väldigt full så han babla på som fasiken haha. Sen så drog vi vidare in i fest gruppen och det blev lite mer drag. Vi träffade massa gamla vänner och även nya som vi träffat under sommarlovet grymt!. Vi stog där och hängde det va liksom inte så mkt ös. Sen gick jag ocg eric för att möta Emelie och Luddis. Men dom hann ju inte se festen så mkt så.

Åkte hem kvart i ett tåget och när vi kom hem så va det hejdå och alla knatade hem till sej själva.
På en tio skala så är festen kanske en 5-6. Men nu är jag sjuk i allafall för det började regna igår och hade kanske inte bästa kläderna menmen. Lite förkylning dör jag nog inte av eller ?

Bild från förra helgen.

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: haha, jag använder inte ögonfransböjare, såhär är dom naturligt ;)

2011-07-30 @ 12:12:44
URL: http://sarafryk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback