SHOPPING MED PILO!

Hey, har spenaderat hela dagen inne in the big city med Pilo.
Det va liksom bara tänkt att jag skulle köpa ett solstift och en bikini topp men fick med mig väldigt mycket mer som vanligt när jag är och shoppar med denne töss! Fick med min en Nlå bikiniyopp, solstift, en tröja, en pirat trlja, två par gladiator skor, smycken och strumpor. Lägger upp bilder senare ikväll eller kanske imorrn. 
Det va i allafall värt alla pengar jag spenderade så det är ingeproblem liksom. Efter stan så åkte vi hemmåt dock fick vi vänta i VH för tågen går ju inte som vi vill på sommrarna fuck! Sen i allafall i Ösmo mötte vi upp Sandra en liten stund. Sen drog alla hem till sig sjlva. Ska ut senare och möta Pilo. Men nu ska jag fotta det jag köpte så bilderna kommer uppp pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback