SEG SÖNDAG!

Guud va segt det är!
Man märker verkligen att det är söndag idag och att inget händer. Det är i sånahär tillfällen jag önskar att det va skola imorrn så man kan längta tills nånting då går det lite snabbare unde rdagen i allafall.
Men jag har hunnit med mycket idag endå. Men först måste jag säga att jag drömmde världens läskigaste grej. Att alla i min närhet blev mördade och jag grät som fasiken och ville bara vakna ur drömmen men det gick inte! Skit läbbigt säger jag bara!!

Men i allafall så vaknade jag vid elva tiden av att pappa gjorde frulle till mig. Käkade och fixade mig sen drog jag till Stora Vika för att prova min roddbåt jag ska ha i en liten insjö där jag bor. Sen drog jag en sväng förbi ett stall där jag red förut men där va alla hästarna på sommarbete tyvärr. Så åkte hem och nu ligger jag i sängen kuuli!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: Jaha :) jag ska börja gymnasiet sj då? :)

2011-07-17 @ 14:50:36
URL: http://rebeckacarlsson.blogg.se/
Postat av: Rebecka

SV: Jaha :) jag ska börja gymnasiet sj då? :)

2011-07-17 @ 14:51:16
URL: http://rebeckacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback