NYNÄSHAMN - STOCKHOLM

Nu är jag helt färdig fixad efter att ha tillbringat hela morgonen i stallet.
Ska nämligen nu eller om en halv timme möta brudarna för att sen dra in till nynäshamn för att lämna tbx lite filmer vi lånat för en vecka sen. Efter det ska vi in till stan för att käka middag tillsammans och sen in till punkis och köpa lite omlika piercing smycken. Sånt som är sååå nädvändigt att lägga pengarna på liksom. Har nämligen satt tbx min tung piercning igen. Kändes lite tomt utan den. Mamma skrattade bara för hon vissteatt jag inte klarade mig utan den och pappa skaka bara på huvudet. Men nu ska jag klä på mig lite och sen dra puss

Blir lite tråkiga inlägg för det går inte att lada upp bilder -.-

Kommentarer
Postat av: kittymon

Kanske inte så nödigt att lägga pengarna på det men man måste köpa nått kul ibland och det är ju sommar =)



Mysigt att äta ute....

2011-07-04 @ 21:38:43
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback